TabWidget!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 20, 2011

pROGram KomUNIti bERsaMa MeGa HOteL

siang td aku kerja pagi..
arghh..malas nyer nak bangun pukul 5am untuk turun kerja jam 6am,
demi tugas aku kuatkan hati dan semangat.
awal pagi
lancar jer..ok macam biasa
hari ni ada program komuniti bersama mega hotel
dia org buat kerja amal kat tempat kerja aku ni
tp masa minum tu
hatiku tersentuh juga
ada klien cakap masih lapar lagi sbb aku suruh dia orang ambil 1 jer kuih tu
bukan apa
kuih tu sikit jer so takut org2 belakang tak cukup
aku dengar pgakuan'dia' terus aku kecik ati..aku nekad aku tak nak makan tengahari nanti takut tak cukup lak untuk dia orang
so tengahari tu aku tak makan
huh..puas hati aku
lepas ni..jaga lah
jgn harap aku nak baik2 dengan org yang mcm tu
dh lah suka meminta
huh..aku tak kira
panas ni
marah ni
kecik ati aku
dia org cakap macam tu mcm tak hormat aku jer
dengan muka2 skali dia org tunjuk
lepas ni jgan ada hati lah nak berbaik2 dgn aku
dlm panas2 hepi juga aku sbb aku dpat hadiah
dari mega hotel
tq mega hotel
aku menang ikut group memancing
hahaha..ikan yg aku dapt tak seberapa
semua kwn2 dlm group tu yg tolong
tq kawan2


ini lah piala aku tu
hehehehehe..cantik tak?

0 comments: