TabWidget!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 16, 2011

eSOk

hari esok hari khamis..aku kerja pagi so kena pakai baju batik, almaklum ler hari khamis..esok pula kena kemas dewan untuk majlis/aktiviti hari jumaat..jumaat ni blajar macam mana nak makeup..hehehehehe..modal rm3 jer..
esok juga kena eskot budak gi poliklinik untuk ambil darah. so esok aku nak ambil kesempanan ambil bekalan ubat ubatan aku..lama dah aku tak makan ubat...almaklum ler tak biasa lagi..susah juge awal2 lagi ada diebetis..diebetis keturunan.macam mana nak disiplinkan diri untuk makan ubat 3kali sehari?emmm..agak susah tu..
kata doktor penyakit ni tak akan sembuh..akan sampai bila2.kaki pula kena jaga tak boleh luka sbb susah nak sembuh...
bila dah dapat penyakit macam ni..adakah suatu hari nanti aku akan jadi ibu dan melahirkan anak sendiri?dan sampai bila pula hayat aku?hanya DIA yang boleh memberi jawapan kepada aku.

0 comments: