TabWidget!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 30, 2011

K.e.C.E.w.a

ada sesuatu buat aku rasa terkilan dan kecewa
jauh disudut hati aku luka kecil itu makin berdarah
aku cuba untuk menidakkan
namun aku terlalu lemah
jika luka itu berdarah kembali
aku tak tahu nak luahkan kepada siapa
aku terlalu kecewa...
selama ini aku lawan perasaan itu
ooo Tuhan..dugaan apa yang Engkau berikan pada aku
aku tidak kuat
aku insan lemah
aku tidak sabar
Tuhan..hentikan dugaan ini
sudah lama aku pendamkan..
aku hampir2 lemah dan tak berdaya lagi untuk aku pertahankan
aku bertahan cuma seorang diri
aku usaha seorang diri
sedangkan aku buat begitu untuk ramai orang
terlalu tidak adil
cuma aku seorang yang mlakukan tanpa bantuan orang lain
aku usaha sendiri untuk hidup ini..!!!!
hatiku makin terluka kerana pihak itu pentingkan orang lain dari aku..
kadang-kadang aku putus asa
bila putus asa..aku akan fikir yang bukan2
sampai bila aku dapat bersabar dan bertahan???
sampai bila aku hidup dalam hipokrit?
Tuhan..tunjukan aku jalan
jalan yang benar
jalan kebahagian
bimbinglah aku Tuhan..
jangan tinggalkan aku
pimpinlah aku
A.M.E.N

0 comments: