TabWidget!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 21, 2011

'HARi keJADiaN'

hari ini hari isnin
21 mac 2011
sptt nya aku jumpa dia ehem..
seperti yang dijanjikan
fuhhhh...
nasib baik lah dia tak msg
online pun tak der
mjelang petang ade dia on9 skejap
ada buzz aku
tp tak sempat aku reply dia dh offline
hari blalu hingga ke mlm
fuhhh..
nasib tak jadi
kalau tidak naya aku
kesian family aku
jauhkan aku dari benda alah tu
hari ni gak myB ada call dari kk
rindu nak dengar suara myb
rindu dgn myb
masih lama mei tu
hehehehe..rasa nak suruh dia balik jer
tp
kesian juga
tak per..biarlah myb lama skit kat sana
biar rindu menebal
my b pesan jgn main hujan
hujan asid katanyer
myb suruh smpaikn pesan kat my mum mydad n adik2 skali
hehehehehe..
syg juga myb kat family ni
aha..
myb memang pyayang
lov u myb
sori sbb baby girl slalu buat fikiran myb kacau
sori sbb baby girl slalu nak fikir benda bukan2
sori myb atas semua nya

0 comments: