TabWidget!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 16, 2011

jauhkan...

emmm..macam mana nak mula. susah nak kata, hanya perasaan yang bermain dengan diriku ini.aku jadi keliru dengan diri sendiri, mulut kata jangan tp hati kita tak tahu.kenapa sudah sekian lama aku cuba melawan perasaan ini tapi terlalu susah untuk dikikis dan dihindari. kenapa masih aku ...oh tidak..wakeup!!!!aku harus bangun dan menerima apa yang ada pada diriku. aku harus lebih bersyukur dan bukan mencari masalah atau penyakit. buangkan perasaan bodoh itu dari hidup aku ini. aku ingin menjadi insan yang baik untuk keluargaku.
bodoh bangang betul..cubalah dari dulu aku terus tak berhubung dan berjumpa kembali kan bagus tak ler jadi macam ini. susah..terlalu susah.elakkan diri..tidak..tak sanggup aku.
ini lagi penyakit yang aku cari sendiri. adakah kerana aku dibuai perasaan sendiri kerana mudah digoda. terlalu mudah untuk aku berada diawang-awangan.
jauhkan aku dari perasaan bodo itu..jauhkan aku dari orang yang bermasalah dan mencari masalh.

0 comments: